Gabriel Medoň

Diplomová práce

Strategie vstupu internetového obchodu na zahraniční trh

Strategy of internet shop to enter foreign market
Anotace:
Cílem této diplomové práce je zjistit, jak se liší nákupní preference a chování zákazníků napříč vybranými trhy v rámci Evropy v pojetí internetových obchodů, jak vhodně směřovat marketing pro jednotlivé trhy a tím připravit lokální začínající internetový obchod na efektivní vstup na zahraniční trh. Metody analýzy obsahují základní dotazníkový průzkum jednotlivých trhů, srovnání a hodnocení vlastních …více
Abstract:
The aim of this diploma thesis is to determine how shopping preferences and customer behavior across selected European markets differentiate in the concept of online stores, how to direct marketing appropriately for the individual markets, thus prepare a local startup e-shop for effective entry into foreign markets. The methods of analysis include basic questionnaire survey of individual markets, comparison …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 10. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 1. 2017
  • Vedoucí: Jiří Přibil
  • Oponent: Lucie Váchová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/53254