Návrh marketingové strategie společnosti XY při expanzi na zahraniční trh – Matěj Višňa
Matěj Višňa
Bachelor's thesis
Návrh marketingové strategie společnosti XY při expanzi na zahraniční trh
Designing Marketing Strategy for Company XY for Foreign Market Expansion
Abstract:
Léčba neplodnosti je v mnoha zemích značně omezená. Proto na českém liberálním trhu panuje silná konkurence. Cílem práce je navrhnout marketingovou strategii pro kliniku reprodukční medicíny při expanzi na nizozemský trh. Práce obsahuje rozsáhlou analýzu nizozemského trhu neplodnosti k pochopení jeho fungování a panujících omezení. Na ní navazuje primární kvalitativní výzkum s cílem porozumět motivacím …moreAbstract:
Infertility treatment is in many countries significantly limited. Therefore, the Czech liberal market experiences strong competition. The objective of this thesis is to design a marketing strategy for a reproductive medicine clinic for expansion into the Dutch market. The thesis includes a vast analysis of the Dutch infertility treatment market to understand its’ functioning and prevailing restrictions …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 12. 2023
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/91801
Thesis defence
- Date of defence: 29. 1. 2024
- Supervisor: Michaela Dvořáková
- Reader: Růžena Vorlová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/91801
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme:
Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Effect of the PESTELE Factors on the Marketing Strategy of the FMCG Sector in India
Neelkumar Kapashi -
JAGUAR’S LONG-TERM DATA-DRIVEN MARKETING COMMUNICATION STRATEGY, THE CASE OF THE CZECH REPUBLIC
Jiří Kadleček -
The Role of Direct Marketing in the CRM Strategy
Kamila Imanbayeva -
The process of commodification in contemporary consumer culture. Commodifying space using the example of the Svabin site: developing a strategy for the chosen territory and business unit
Mariia Titova -
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
Kathrin Decknerová -
Proposal to improve the marketing strategy of the golf area Golf Resort Průhonice, a.s.
Alena Říčková -
Marketing strategy for the entry of the ARMODD brand into new European markets
Radek Nišev -
Changes to the marketing strategy of the airline industry in Europe due to the proliferation of low-cost airlines in Europe
Jan Keprta