Matěj Višňa

Bachelor's thesis

Návrh marketingové strategie společnosti XY při expanzi na zahraniční trh

Designing Marketing Strategy for Company XY for Foreign Market Expansion
Abstract:
Léčba neplodnosti je v mnoha zemích značně omezená. Proto na českém liberálním trhu panuje silná konkurence. Cílem práce je navrhnout marketingovou strategii pro kliniku reprodukční medicíny při expanzi na nizozemský trh. Práce obsahuje rozsáhlou analýzu nizozemského trhu neplodnosti k pochopení jeho fungování a panujících omezení. Na ní navazuje primární kvalitativní výzkum s cílem porozumět motivacím …more
Abstract:
Infertility treatment is in many countries significantly limited. Therefore, the Czech liberal market experiences strong competition. The objective of this thesis is to design a marketing strategy for a reproductive medicine clinic for expansion into the Dutch market. The thesis includes a vast analysis of the Dutch infertility treatment market to understand its’ functioning and prevailing restrictions …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 12. 2023

Thesis defence

  • Date of defence: 29. 1. 2024
  • Supervisor: Michaela Dvořáková
  • Reader: Růžena Vorlová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/91801