Matěj Višňa

Bakalářská práce

Návrh marketingové strategie společnosti XY při expanzi na zahraniční trh

Designing Marketing Strategy for Company XY for Foreign Market Expansion
Anotace:
Léčba neplodnosti je v mnoha zemích značně omezená. Proto na českém liberálním trhu panuje silná konkurence. Cílem práce je navrhnout marketingovou strategii pro kliniku reprodukční medicíny při expanzi na nizozemský trh. Práce obsahuje rozsáhlou analýzu nizozemského trhu neplodnosti k pochopení jeho fungování a panujících omezení. Na ní navazuje primární kvalitativní výzkum s cílem porozumět motivacím …více
Abstract:
Infertility treatment is in many countries significantly limited. Therefore, the Czech liberal market experiences strong competition. The objective of this thesis is to design a marketing strategy for a reproductive medicine clinic for expansion into the Dutch market. The thesis includes a vast analysis of the Dutch infertility treatment market to understand its’ functioning and prevailing restrictions …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 12. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 1. 2024
  • Vedoucí: Michaela Dvořáková
  • Oponent: Růžena Vorlová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/91801