Analýza spotřebitelského vnímání podpory prodeje v prodejním kanálu on-trade – Denisa Mertová
Denisa Mertová
Master's thesis
Analýza spotřebitelského vnímání podpory prodeje v prodejním kanálu on-trade
Analysis of Consumer Perception of Sales Promotion in the On-trade Sales Channel
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá analýzou spotřebitelského vnímání podpory prodeje v prodejním kanálu on-trade v České republice. Hlavním cílem této práce bylo zanalyzovat spotřebitelské vnímání podpory prodeje a následně na základě této analýzy navrhnout možné segmenty spotřebitelů. První kapitola této diplomové práce popisuje teoretická východiska spotřebitelského chování, spotřebitelského vnímání …moreAbstract:
This diploma thesis deals with the analysis of consumer perception of sales promotion in the on-trade sales channel in the Czech Republic. The main goal of this work was to analyze the consumer perception of sales promotion and then, based on this analysis, to suggest possible consumer segments. The first chapter of this thesis describes the theoretical basis of consumer behavior, consumer perception …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2021
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/143482
Thesis defence
- Date of defence: 26. 5. 2021
- Supervisor: Lenka Kauerová
- Reader: Marcela Kubalová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MERTOVÁ, Denisa. \textit{Analýza spotřebitelského vnímání podpory prodeje v prodejním kanálu on-trade}. Online. Master's thesis. Ostrava: VŠB - Technical University of Ostrava, Ekonomická fakulta. 2021. Available from: https://theses.cz/id/k0m5r3/.
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB – Technická univerzita OstravaVSB – Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaMaster programme / field:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Theses on a related topic
-
Vliv pandemie na spotřebitelské chování v hotelnictví
Zuzana Nešetřilová -
Spotřebitelské chování
Jan Popovský -
Spotřebitelské chování
Martina Dvořáčková -
Spotřebitelské chování
Matthias Nazarčuk -
Spotřebitelské chování vybrané národnosti v cestovním ruchu při návštěvě ČR
Pavla Janošková -
Online recenze a jejich účinky na spotřebitelské chování
Ivana Dubišarová -
Spotřebitelské chování v oblasti streamovacích služeb
Nikola Vlčková -
Vliv reklamy na spotřebitelské chování.
Michaela Pafčugová