David Frinta

Master's thesis

Segmentace automobilového trhu

Car market segmentation
Anotácia:
Cílem této diplomové práce bylo odhalit segmenty spotřebitelů automobilového trhu v České republice. První část práce obsahuje teoretické informace o segmentaci trhu. Druhá část (praktická) obsahuje analýzu a vyhodnocení výsledků dotazování, které jsem pro účely této práce provedl. Na závěr jsem identifikoval segmenty spotřebitelů a nastínil možnosti jejich marketingového oslovení.
Abstract:
The aim of this thesis was to reveal segments of the car customers in the Czech Republic. Firt section of this thesis contains theoretical informations about market segmentation. The second section is dedicated to an analysis and evaluation of the research, which has been conducted in terms of my thesis. At the and I described the discovered segments and suggested options for their approach.
 

Kľúčové slová

automobilů trh Segmentace
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 1. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 9. 2009
  • Vedúci: Jan Koudelka
  • Oponent: Oldřich Vávra

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/15033