David Frinta
Master's thesis
Segmentace automobilového trhu
Car market segmentation
Anotácia:
Cílem této diplomové práce bylo odhalit segmenty spotřebitelů automobilového trhu v České republice. První část práce obsahuje teoretické informace o segmentaci trhu. Druhá část (praktická) obsahuje analýzu a vyhodnocení výsledků dotazování, které jsem pro účely této práce provedl. Na závěr jsem identifikoval segmenty spotřebitelů a nastínil možnosti jejich marketingového oslovení.Abstract:
The aim of this thesis was to reveal segments of the car customers in the Czech Republic. Firt section of this thesis contains theoretical informations about market segmentation. The second section is dedicated to an analysis and evaluation of the research, which has been conducted in terms of my thesis. At the and I described the discovered segments and suggested options for their approach.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 1. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/15033
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 9. 2009
- Vedúci: Jan Koudelka
- Oponent: Oldřich Vávra
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/15033
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Segmentace automobilového trhu
Ondřej Med -
Segmentace zákazníků vybrané prémiové značky
Jana TANČINOVÁ -
Market Entry of XPeng P7 to Japanese Electronic Car Market
Tianyu Zhao -
The Electromobility in the Car industry: Market breakdown and Impacts
Matěj Lang -
Growth strategies for Czech car dealerships facing market disruptions: case study of Autosalon Klokočka
Anna Maslikova -
Business opportunities for domestic and foreign companies to enter China's oral care products market
Zhuofan Jiang -
Trh ojetých vozů v České republice
Tomáš Leinweber -
Car Customization and Individualization: Market Potential and Customer Profile for Fabia ColorConcept
Artem Khlynin