Bc. Kateřina Winterová

Diplomová práce

Vztah nadlinkových a podlinkových nástrojů integrované marketingové komunikace

Connection of ATL and BTL instruments of integrated marketing communication
Anotace:
Cílem této diplomové práce je na základě studia a rozboru marketingových kampaní stanovit vývoj trendů ve využívání nadlinkových a podlinkových nástrojů integrované marketingové komunikace v konkrétní společnosti. Diplomová práce není rozdělena na teoretickou a praktickou část. Jednotlivé kapitoly a podkapitoly obsahují popis a rozbor souvisejících témat u konkrétní společnosti, které jsou následně …více
Abstract:
Goal of this thesis is to describe trends in usage of ATL and BTL instruments of Integrated Marketing Communication, based on latest best practices and marketing campaigns in specific company. There is not strict division of thesis to theoretical and practical part. Most chapters include theoretical description and practical application withing actual company altogether. The thesis draws from new and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 6. 2012
  • Vedoucí: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
  • Oponent: PhDr. Pavel Čírtek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní