TROJAN, Miloš. \textit{Vliv televizní reklamy na značku Kofola a.s. a na spotřebitelské chování}. Online. Bakalárska práca. Praha: Vysoká škola ekonomie a managementu, o.p.s. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/k0zeri/.
TROJAN, Miloš. <i>Vliv televizní reklamy na značku Kofola a.s. a na spotřebitelské chování</i>. Online. Bakalárska práca. Praha: Vysoká škola ekonomie a managementu, o.p.s. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/k0zeri/.
TROJAN, Miloš. Vliv televizní reklamy na značku Kofola a.s. a na spotřebitelské chování. Online. Bakalárska práca. Praha: Vysoká škola ekonomie a managementu, o.p.s. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/k0zeri/.
@misc{Trojan2017thesis,
AUTHOR = "Trojan, Miloš",
TITLE = "Vliv televizní reklamy na značku Kofola a.s. a na spotřebitelské chování [online]",
YEAR = "2017 [cit. 2024-11-13]",
TYPE = "Bakalárska práca",
SCHOOL = "Vysoká škola ekonomie a managementu, o.p.s.Praha",
NOTE = "SUPERVISOR: ",
URL = "https://theses.cz/id/k0zeri/",
}
@misc{Trojan2017thesis,
AUTHOR = {Trojan, Miloš},
TITLE = {Vliv televizní reklamy na značku Kofola a.s. a na spotřebitelské chování},
YEAR = {2017},
TYPE = {Bakalárska práca},
INSTITUTION = {Vysoká škola ekonomie a managementu, o.p.s.},
LOCATION = {Praha},
SUPERVISOR = {},
URL = {https://theses.cz/id/k0zeri/},
URL_DATE = {2024-11-13},
}
{{Citace kvalifikační práce
| příjmení = Trojan
| jméno = Miloš
| instituce = Vysoká škola ekonomie a managementu, o.p.s.
| titul = Vliv televizní reklamy na značku Kofola a.s. a na spotřebitelské chování
| url = https://theses.cz/id/k0zeri/
| typ práce = Bakalárska práca
| vedoucí =
| rok = 2017
| počet stran =
| strany =
| citace = 2024-11-13
| poznámka =
| jazyk =
}}