Bc. Zuzana Málková

Diplomová práce

Marketing čerpacích stanic společnosti ZDAR, a. s.

Marketing of gas stations in the company ZDAR, Inc.
Anotace:
Práce je zaměřena na navržení nových marketingových aktivit, které by zvýšily zájem stávajících zákazníků a oslovily by nové zákazníky čerpacích stanic vybrané společnosti ZDAR, a. s. V první části práce jsou teoreticky definovány jednotlivé pojmy z oblasti marketingu. Dále jsou popsány čerpací stanice společnosti ZDAR, a. s. dle marketingového mixu 6P a je provedena PEST analýza a Porterova analýza …více
Abstract:
The thesis is focused on gas stations selected transportation company ZDAR, Inc. and as proposing new marketing initiatives that would increase the interest of current customers and reach out new customers. The first part of thesis theoretically defined various concepts of marketing. The following describes the company's filling stations ZDAR, Inc. according to the marketing mix 6P and a PEST analysis …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 11. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 1. 2016
  • Vedoucí: Ing. Pavla Lejsková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Málková, Zuzana. Marketing čerpacích stanic společnosti ZDAR, a. s.. Pardubice, 2015. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana Pernera

Univerzita Pardubice

Dopravní fakulta Jana Pernera

Magisterský studijní program / obor:
Dopravní inženýrství a spoje / Dopravní management, marketing a logistika