Didaktické zpracování tématu chovatelství a vztahu k přírodě v Ruské federaci a jeho uplatnění ve výuce ruského jazyka – Eliška Kuncová
Eliška Kuncová
Diplomová práce
Didaktické zpracování tématu chovatelství a vztahu k přírodě v Ruské federaci a jeho uplatnění ve výuce ruského jazyka
Didactic Elaboration of the Theme of Breeding and Relation to Nature in the Russian Federation and Its use in Russian Language Classes.
Anotace:
Diplomová práce bude rozdělena na dvě části-teoretickou a praktickou. V teoretické části se budu zabývat především tématem ruského chovatelství a vztahu k přírodě. Stručně v této oblasti shrnu poznatky o podkategoriích chovatelství v Rusku. V praktické části budu pojednávat o tomto tématu v učebnicích ruského jazyka. Součástí praktické části bude i můj vlastní návrh pracovních listů na téma chovatelství …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 7. 2020
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eM6503
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 9. 2020
- Vedoucí: Mgr. Miroslav Půža, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Jindřich Kesner, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KUNCOVÁ, Eliška. \textit{Didaktické zpracování tématu chovatelství a vztahu k přírodě v Ruské federaci a jeho uplatnění ve výuce ruského jazyka}. Online. Diplomová práce. Hradec Králové: Univerzita Hradec Králové, Přírodovědecká fakulta. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/k18zmb/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 14. 9. 2020 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Přírodovědecká fakultaMagisterský studijní program / obor:
Matematika / Učitelství matematiky pro střední školy, Učitelství pro střední školy - ruský jazyk a literatura
Práce na příbuzné téma
-
Překlady umělecké literatury ve výuce ruského jazyka jako druhého cizího jazyka na středních školách
Kryštof Peršín -
Využití jazykové hry jako aktivizující didaktické metody ve výuce ruského jazyka na střední škole
Kateřina Vižďová -
Specifické poruchy učení se zaměřením na dyslexii a dysgrafii u žáků nižšího gymnázia v rámci výuky ruského jazyka jako druhého cizího jazyka
Jaromír Hendrych -
Dramatizace jako metoda výuky ruského jazyka a její možnosti využití ve výuce
Aneta Bajková -
Výuka ruského jazyka u žáků se specifickými poruchami učení na střední škole
Dana Pekařová -
Podpora žáků se specifickými poruchami učení ve výuce ruského jazyka
Doris Hanusová -
Realizace průřezových témat Rámcového vzdělávacího programu pro gymnázia ve výuce ruského jazyka
Barbora Valentová -
Metody dosahování a ověřování jednotlivých úrovní cizojazyčné komunikativní kompetence ve výuce ruského jazyka na SŠ
Pavla Toulová
Název
Vložil
Vloženo
Práva