Automated Maze Generation and Human Interaction – Bc. Martin Foltin
Bc. Martin Foltin
Diplomová práce
Automated Maze Generation and Human Interaction
Automated Maze Generation and Human Interaction
Anotace:
Cieľom tejto práce je prispieť k problematike analýzy riešenia problémov zo strany ľudí. Vzhľadom na pomerne vysokú komplexitu tejto domény je žiaduce obmedziť sa na ľahšie uchopiteľný a pochopiteľný problém. V tomto prípade sa jedná o riešenie bludísk. Na začiatku sa práca zaoberá historickým pozadím a kategorizáciou bludísk. Detailne sú diskutované niektoré grafovo orientované algoritmy používané …víceAbstract:
This thesis’ aim is to study and contribute to the human problem solving analysis, which is a very complex domain. That is why it is helpful to perform an analysis of a logically easier comprehensible topic – mazes and maze solving in this case. History of mazes, maze categorization as well as several graph based maze generation algorithms (e.g. Prim’s algorithm, Kruskal’s algorithm or DFS based algorithms …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2008
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/xofma/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 2. 2011
- Vedoucí: doc. Mgr. Radek Pelánek, Ph.D.
- Oponent: RNDr. Mgr. Jana Dražanová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasarykova univerzita
Fakulta informatikyMagisterský studijní program / obor:
Informatika / Informační systémy
Práce na příbuzné téma
-
Algoritmy pro generování bludišť v počítačových hrách
Martin FAJT -
Online simulátor logické úlohy Tilt maze
Juraj Nižnan -
Modeling Problem Solving Times in Tutoring Systems
Petr Jarušek