Bc. Radim STRAKA

Bakalářská práce

Marketingový plán penzionu Relax

Marketing plan of pension Relax
Anotace:
Bakalářská práce je rozdělena na dvě hlavní části. V teoretické části jsou za pomoci odborné literatury zpracovány poznatky týkající se marketingového plánování. Marketingový plán je podrobně rozebrán od definice až po samotný obsah. Poté následuje seznámení s marketingem služeb a cestovním ruchem. Na závěr teoretické části je rozpracována hotelová klasifikace v České republice. V praktické části se …více
Abstract:
This bachelor thesis is divided in two parts. The theoretical part deals with marketing planning. Based on literature, the marketing plan is analysed from the definition to its content. Afterwards, the introduction of marketing of services and tourism follow. In the end of this part, the hotel classification in Czech Republic is worked up. The practical part deals with the scheme of marketing plan …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 12. 2008
Identifikátor: 10425

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 1. 2009

Citační záznam

Jak správně citovat práci

STRAKA, Radim. Marketingový plán penzionu Relax. Zlín, 2008. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 05. 12. 2038

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.