Tomáš Zlámal

Bachelor's thesis

Tvorba adaptivní zvukové složky pro videohry

Creating adaptive sound for videogames
Anotácia:
Cílem této bakalářské práce je představit proces tvorby zvukové složky počítačových her. Tato díla představují nová úskalí a kreativní možnosti, na které práce nahlíží z pohledu zvukového mistra. Hlavní pozornost věnuje možným tvůrčím přístupům k jednotlivým složkám zvukové dramaturgie. K naplnění svého cíle práce využívá především poznatků ze studie Asociace českých herních vývojářů, knihy Giny Zdanowicz …viac
Abstract:
The goal of this bachelor thesis is to introduce the creative process of making sound for video games. Videogames introduce a brand new problems and creative upportunities that are further examined by this thesis from the point of view of sound designer. The main focus is devoted to possible creative approaches in the process of creation of individual parts of the sound dramaturgy. To achieve this …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 8. 2020

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Zlámal, Tomáš. Tvorba adaptivní zvukové složky pro videohry. Zlín, 2020. bakalářská práce (BcA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Bachelor programme / odbor:
Theory and Practice of Audiovisual Arts / Audiovisual Arts - Sound Editing

Práce na příbuzné téma