Návrh marketingové strategie pro zavedení nového produktu na trh se vzduchotechnikou – Barbora Šinková
Barbora Šinková
Master's thesis
Návrh marketingové strategie pro zavedení nového produktu na trh se vzduchotechnikou
Design of Marketing Strategy for New Product Launch to the Air Conditioning Market
Abstract:
Diplomová práce se týká návrhu marketingové strategie pro zavedení nového produktu na trh se vzduchotechnikou. Teoretická část zahrnuje charakteristiku produktu i společnosti, tedy popis jejího vnějšího a vnitřního prostředí, dále shrnutí teoretických poznatků týkajících se zavádění produktu na trh a představení jednotlivých prvků marketingového mixu se strategiemi, které mohou být v rámci těchto prvků …moreAbstract:
This diploma thesis concerns the design of marketing strategy for new product launch to the air conditioning market. Theoretical part includes characteristics of the product and company, thus description of its external and internal surround, summary of theoretical knowledge about new product launching and presentation of the particular elements of marketing mix with strategies which can be used within …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2011
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/84695
Thesis defence
- Date of defence: 23. 5. 2011
- Supervisor: Petr Baránek
- Reader: Darina Vrbíková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠINKOVÁ, Barbora. \textit{Návrh marketingové strategie pro zavedení nového produktu na trh se vzduchotechnikou} Online. Master's thesis. Ostrava: VŠB - Technical University of Ostrava, Ekonomická fakulta. 2011. Available from: https://theses.cz/id/k20mrr/. [cit. 2024-04-20].
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaMaster programme / field:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Theses on a related topic
-
Psychologické aspekty zavádění nového produktu na trh
Petr Douda -
Zavádění nového produktu na trh
Filip Štandl -
Zavádění nového produktu na trh
Lucie Kratochvílová -
Komunikační strategie při zavádění nového produktu na trh
Zuzana Košarišťanová -
Marketingová strategie při zavádění nového produktu Becherovka Lemond
Josef Pánek -
Sociálně-psychologické problémy zavádění nového produktu na trh
Veronika Mušinská -
Zavádění nového produktu na trh
Andrea Paulyová -
Sociálně-psychologické problémy zavádění nového produktu na trh
Alesia Alexandra Kučerová