Barbora Šinková

Master's thesis

Návrh marketingové strategie pro zavedení nového produktu na trh se vzduchotechnikou

Design of Marketing Strategy for New Product Launch to the Air Conditioning Market
Abstract:
Diplomová práce se týká návrhu marketingové strategie pro zavedení nového produktu na trh se vzduchotechnikou. Teoretická část zahrnuje charakteristiku produktu i společnosti, tedy popis jejího vnějšího a vnitřního prostředí, dále shrnutí teoretických poznatků týkajících se zavádění produktu na trh a představení jednotlivých prvků marketingového mixu se strategiemi, které mohou být v rámci těchto prvků …more
Abstract:
This diploma thesis concerns the design of marketing strategy for new product launch to the air conditioning market. Theoretical part includes characteristics of the product and company, thus description of its external and internal surround, summary of theoretical knowledge about new product launching and presentation of the particular elements of marketing mix with strategies which can be used within …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 23. 5. 2011
  • Supervisor: Petr Baránek
  • Reader: Darina Vrbíková

Citation record

Full text of thesis

Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB - Technická univerzita Ostrava

VŠB - Technical University of Ostrava

Ekonomická fakulta

Master programme / field:
Ekonomika a management / Marketing a obchod