The Impact of Social Media Influencers Focused on Health on Marketing and Consumer Behavior on Instagram in Czech Republic – Dominik Ziegler
Dominik Ziegler
Bakalářská práce
The Impact of Social Media Influencers Focused on Health on Marketing and Consumer Behavior on Instagram in Czech Republic
Dopad influencerů na sociálních médiích zaměřených na zdraví na marketing a chování spotřebitelů na Instagramu v České republice
Anotace:
Tato diplomová práce zkoumá dopad influencerů na sociálních médiích zaměřených na zdraví na chování spotřebitelů a marketingové strategie na Instagramu v České republice. Poskytuje přehled o vývoji influencer marketingu, zdůrazňuje přechod od tradičních marketingových metod k digitálním platformám a influencerům. Výzkum se zaměřuje na uživatele Instagramu, kteří mají zájem o obsah týkající se zdraví …víceAbstract:
This thesis explores the impact of health-focused social media influencers on consumer behavior and marketing strategies on Instagram in the Czech Republic. It provides an overview of the evolution of influencer marketing, highlighting the shift from traditional marketing methods to digital platforms and influencers. The research focuses on Instagram users interested in health and fitness content and …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/92218
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2024
- Vedoucí: Markéta Lhotáková
- Oponent: Jaroslav Halík
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ZIEGLER, Dominik. \textit{The Impact of Social Media Influencers Focused on Health on Marketing and Consumer Behavior on Instagram in Czech Republic}. Online. Bakalářská práce. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/k2hq6p/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/92218
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
International Business
Práce na příbuzné téma
-
Dopad sociálních sítí na dospívající generaci
Tomáš Průša -
Dopad sociálních sítí na psychickou kondici dospělých tvořících obsah na sociálních sítích
Kristýna HRUŠKOVÁ -
Beyond the filter: Dopad marketingové komunikace na sociálních sítích na body image, well-being a produktivitu
Simona Haganová -
Sociální média a jejich dopad na marketingovou komunikaci: Případové studie o firmách v České republice
Aymen Alsanhani -
Influencer marketing a jeho vliv na spotřebitele generace Z
Kristýna Jarešová -
Influencer marketing a chování spotřebitele
Zuzana Rečlová -
Vliv influencer marketingu na spotřebitelské chování
Markéta Hromková -
Influencer marketing v prostředí Instagramu a jeho vliv na spotřební chování dětí ve věku 12–15 let
Michaela Vejsadová