Edukační proces dětí s těžkým kombinovaným postižením v předškolním zařízení rehabilitačního stacionáře – Renata HRŮZOVÁ
Renata HRŮZOVÁ
Bachelor's thesis
Edukační proces dětí s těžkým kombinovaným postižením v předškolním zařízení rehabilitačního stacionáře
The educational process of children with severe multiple disabilities in pre-school rehabilitation clinics.
Anotácia:
Bakalářská práce s názvem Edukační proces dětí s těžkým kombinovaným postižením v předškolním zařízení rehabilitačního stacionáře mapuje vzdělávací procesy u dětí s těžkým kombinovaným postižením v Mateřské škole speciální. Teoretickou část práce tvoří kapitoly pojednávající o kombinovaném postižení, o osobnosti dětí s postižením a jejich rodinách. Přibližuje problematiku výchovy a vzdělávání těchto …viacAbstract:
Bachelor thesis titled Educational process of children with severe multiple disabilities in preschool facility rehabilitation clinics maps the learning processes of children with severe multiple disabilities in special kindergarten. The theoretical part consists of chapters dealing with sever disabilities, the personality of children with disabilities and their families. Identifies the issues of education …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2015
Zverejniť od: 20. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Jiří Kantor, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HRŮZOVÁ, Renata. \textit{Edukační proces dětí s těžkým kombinovaným postižením v předškolním zařízení rehabilitačního stacionáře}. Online. Bakalárska práca. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Faculty of Education. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/k2i519/.
Jak správně citovat práci
HRŮZOVÁ, Renata. Edukační proces dětí s těžkým kombinovaným postižením v předškolním zařízení rehabilitačního stacionáře. Olomouc, 2015. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 20.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 20. 4. 2015 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC
Faculty of EducationBachelor programme / odbor:
Special Needs Pedagogy / Special preschool education
Práce na příbuzné téma
-
MOŽNOSTI ROZVOJE OSOBNOSTI KLIENTŮ VE STACIONÁŘI ÚSMĚV PRO MENTÁLNĚ A KOMBINOVANĚ POSTIŽENÉ
Veronika DVOŘÁKOVÁ -
Využití canisterapie v denních stacionářích a Základních školách speciálních u dětí s kombinovaným postižení
Eliška Zemanová -
Motivace matek dětí se zdravotním postižením ke studiu oboru speciální pedagogika
Miroslava Matoušová -
Speciální pedagogika v Peruánské republice
Petra Hostýnková -
Zážitková pedagogika jako cesta k inkluzi
Martin Sukaný -
Působení absolventa studijního oboru Speciální pedagogika - vychovatelství v praxi poskytovatelů sociálních služeb
Jana SALABOVÁ -
Motivační faktory při výběru studijních oborů Speciální pedagogika a Rehabilitační-psychosociální péče o postižené děti, dospělé a seniory
Šárka MEDOVÁ -
Předčasně narozené děti z pohledu speciální pedagogiky
Klára Pešková
Názov
Vložil
Vložené
Práva