Romana Čejková

Master's thesis

Analýza marketingové strategie firmy Livingston Electronic Services, s.r.o.

Analýza a zhodnocení marketingových aktivit vybrané firmy
Abstract:
Práce hodnotní marketingové aktivity vybrané firmy pronajímající výpočetní techniku. Autorka na základě situační analýzy navrhuje marketingovou strategii, kterou by se firma mohla vydat, aby zvýšila poptavku po nabízených službách. V práci jsou užity tyto metody- situační analýza, syntéza pomocí SWOT analýzy, PEST analýza pro zhodnocení externích vlivů a analýza marketingového mixu.
Abstract:
Thesis analyse the marketing activities of selected company. The company rents IT equipment. Thesis contains direction of marketing strategy based on marketing mix which company might use to increase decreasing demand on market.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 5. 2009

Thesis defence

  • Date of defence: 9. 2. 2010
  • Supervisor: Marcela Zamazalová
  • Reader: Daniel Dušek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/19575