Romana Čejková

Diplomová práce

Analýza marketingové strategie firmy Livingston Electronic Services, s.r.o.

Analýza a zhodnocení marketingových aktivit vybrané firmy
Anotace:
Práce hodnotní marketingové aktivity vybrané firmy pronajímající výpočetní techniku. Autorka na základě situační analýzy navrhuje marketingovou strategii, kterou by se firma mohla vydat, aby zvýšila poptavku po nabízených službách. V práci jsou užity tyto metody- situační analýza, syntéza pomocí SWOT analýzy, PEST analýza pro zhodnocení externích vlivů a analýza marketingového mixu.
Abstract:
Thesis analyse the marketing activities of selected company. The company rents IT equipment. Thesis contains direction of marketing strategy based on marketing mix which company might use to increase decreasing demand on market.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 2. 2010
  • Vedoucí: Marcela Zamazalová
  • Oponent: Daniel Dušek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/19575