Bc. Jiří Krov

Master's thesis

Hodnocení image firmy Heineken Česká republika a.s.

Evaluation of the company image Heineken Czech Republic a.s.
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá rozborem firemní image, jejímž smyslem je z pohledu managementu a marketingu tuto image utvářet a ovlivňovat chování vztahových skupin k dané organizaci. Cílem práce je vysvětlit problematiku firemní image, identifikovat nástroje kterými se image tvoří a jakým způsobem se provádí její výzkum. V první, teoretické části práce je obecně vysvětlen pojem image. Následně význam …more
Abstract:
This thesis is dealing with the company image analysis, its meaning from the management and marketing point of view is to create this image and influence a behaviour of relating groups within organization. The aim of this work is to explain issues of company image, identify tools what is the image created by and the way of its research. The first, theoretical part explains the image concept in a general …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 9. 6. 2015
  • Supervisor: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
  • Reader: Ing. Pavel Rosenlacher

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication