Audiovizuální virální sdělení, předpoklady jeho komunikační úspěšnosti – výběr kazuistik, analýza obsahu a formy – Ing. Adam Škaloud
Ing. Adam Škaloud
Bakalářská práce
Audiovizuální virální sdělení, předpoklady jeho komunikační úspěšnosti – výběr kazuistik, analýza obsahu a formy
Audiovisual Viral Communication Requirements of its Communication Success - Selection of Case Studies, Analysis of Content and Form
Anotace:
Úkolem bakalářské práce je vyhodnotit výhody a nevýhody využití virálního marketingu v komunikaci podniků se stávajícími a potenciálními zákazníky. Dále jsou popsána možná spojení tohoto způsobu šíření reklamních sdělení s jednotlivými nástroji marketingové komunikace: reklamou, podporou prodeje, PR, osobním prodejem a direct marketingem. Z autorského hlediska jsou uvedena možná řešení marketingového …víceAbstract:
Target of this thesis is to point out advantages and disadvantages of using viral marketing in communication with existing and potentional customers. Then there are described possible connections of this kind of sharing commercial message with individual tools of marketing communication – advertisement, sales promotion, PR, personal selling and direct marketing. There are listed possible solutions …víceKlíčová slova
marketingový mix marketingový komunikační mix virální marketing Integrovaná marketingová komunikace reklama podpora prodeje Public Relations osobní prodej Direct marketing produkt cena distribuce propagace Marketing Mix Marketing Communication Mix Viral Marketing Integrated Marketing Communication Advertisement Sales Promotion Personal Selling Product Prize Placement Promotion
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/g1vld/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2013
- Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
- Oponent: PhDr. Slavomír Paravičiny
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠKALOUD, Adam. \textit{Audiovizuální virální sdělení, předpoklady jeho komunikační úspěšnosti – výběr kazuistik, analýza obsahu a formy}. Online. Bakalářská práce. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/k2jvm4/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček