Ing. Adam Škaloud

Bakalářská práce

Audiovizuální virální sdělení, předpoklady jeho komunikační úspěšnosti – výběr kazuistik, analýza obsahu a formy

Audiovisual Viral Communication Requirements of its Communication Success - Selection of Case Studies, Analysis of Content and Form
Anotace:
Úkolem bakalářské práce je vyhodnotit výhody a nevýhody využití virálního marketingu v komunikaci podniků se stávajícími a potenciálními zákazníky. Dále jsou popsána možná spojení tohoto způsobu šíření reklamních sdělení s jednotlivými nástroji marketingové komunikace: reklamou, podporou prodeje, PR, osobním prodejem a direct marketingem. Z autorského hlediska jsou uvedena možná řešení marketingového …více
Abstract:
Target of this thesis is to point out advantages and disadvantages of using viral marketing in communication with existing and potentional customers. Then there are described possible connections of this kind of sharing commercial message with individual tools of marketing communication – advertisement, sales promotion, PR, personal selling and direct marketing. There are listed possible solutions …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2013
  • Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
  • Oponent: PhDr. Slavomír Paravičiny

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní