Vliv kultury na spotřební rozhodování – Bc. Tereza Chalupová
Bc. Tereza Chalupová
Bakalářská práce
Vliv kultury na spotřební rozhodování
Culture Influence of Consumers Determination
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou nákupního chování spotřebitelů před a po návštěvě divadelního představení. V práci je podrobně rozebrán divadelní marketingový mix, definován divadelní produkt, popsána typologie divadla a jeho spotřebitelů. Cílem práce je analýza současného vlivu divadla na spotřební rozhodování. Záměr byl naplněn realizací dotazníkového šetření s návštěvníky divadel. Výsledkem …víceAbstract:
This bachelor´s thesis deals with consumer buying behaviour before and after attending a theatre performance. The thesis provides a detailed description of the theatre marketing mix, a definition of the theatre product and a typology of theatre and its consumers. The objective of my thesis is to analyse the current impact of theatre on consumer decision-making. It was achieved by conducting a survey …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 10. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/pqecp/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 10. 2011
- Vedoucí: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
- Oponent: doc. Dr. Zdeněk Cecava, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Chování spotřebitelů a faktory ovlivňující kupní rozhodovací proces na automobilovém trhu
Kateřina Pořízková -
Působení podnětů retro marketingu na kupní rozhodovací proces spotřebitele
Karolína Bílková -
Vliv primárních skupin na proces kupního rozhodování spotřebitele
Vendula Hrubá -
Kupní rozhodovací proces zákazníků v segmentu luxusních automobilů
Tomáš Jarolím -
Komplexný nákupný rozhodovací proces na trhu počítačových hier
Kamila Marková -
Kupní rozhodovací proces na trhu mobilních telefonů
Anita Szelesová -
Kupní rozhodovací proces spotřebitele na trhu s biopotravinami
Hana Jarošová -
Kupní rozhodovací proces spotřebitele na trhu sezónního sportovního zboží
Lucie Truksová