Tomáš Baťa jako průkopník a inovátor propagace – Kamila MAREŠOVÁ
Kamila MAREŠOVÁ
Bachelor's thesis
Tomáš Baťa jako průkopník a inovátor propagace
Tomas Bata as a Pioneer and Innovator of Propagation
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je shrnout historii společnosti Baťa a popsat život a názory jejího zakladatele Tomáše Bati a popsat jeho přínos v rámci propagace a reklamy. V teoretické části je provedena historická rešerše zabývající se historií, vznikem a úspěchy společnosti Baťa, životem a názory jejího zakladatele Tomáše Bati a je v ní také popsána stručná historii propagace a reklamy na našem území …moreAbstract:
The aim of this work is to summarize the history of Bata and describe the life and ideas of its founder Tomas Bata and determine its contribution to the promotion and advertising. In the theoretical part the historical research dealing with the history, creation and success of Bata, life and beliefs of its founder Tomas Bata. It also describes the brief history of the promotion and advertising of our …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2013
Accessible from:: 25. 4. 2013
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
MAREŠOVÁ, Kamila. Tomáš Baťa jako průkopník a inovátor propagace. Zlín, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 25.4.2013
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 25. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Propagační materiály bakalářského oboru Informační technologie v administrativě
Zuzana Kročová -
Rekonstrukce historických propagačních materiálů Tomáše Bati
Nela Svačinová -
Vizuální styl vybrané společnosti a jeho aplikace - www stránky, propagační materiály: Vojenský historický ústav
Martin JOHN -
Filmový festival Pracujících v Boskovicích
Tomáš Lizna -
Tomáš Baťa jako průkopník a inovátor propagace
Magdaléna HLADKÁ -
Optimalizace internetové propagace pomocí PPC reklamy a SEO ve firmě Evisnet.cz
David Křenek -
Komplexní propagace produktů a značky ve firmě Baťa
Jitka Zahálková -
Propagace cestovatelského dokumentárního filmu Zero Hero Trip
Tereza Lányová