Osobnost značky velkých sportovních událostí – Jana Petráčková
Jana Petráčková
Bakalářská práce
Osobnost značky velkých sportovních událostí
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá tématem identifikace osobnosti značky, jemuž je věnována pozornost jak z teoretického, tak i z empirického hlediska. Hlavním cílem práce je vlastním výzkumem identifikovat osobnost značky tří velkých mezinárodních sportovních událostí, konkrétně FIFA MS, Tour de France a letních olympijských her. Osobnost každé z těchto značek je velice podrobně analyzována. Tento rozbor …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 9. 2007
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/4206
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 9. 2007
- Vedoucí: Přemysl Průša
- Oponent: Milan Postler
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/4206
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.