Perspektivní potenciál výukových prostředí typu Massive Open Online Courses (MOOC) – Tereza Votýpková
Tereza Votýpková
Bakalářská práce
Perspektivní potenciál výukových prostředí typu Massive Open Online Courses (MOOC)
Perspective Potential of the Massive Open Online Courses (MOOC) Learning Environment
Anotace:
Práce se zabývá problematikou kurzů typu Massive Open Online Courses (MOOC). V rámci teoretické části je představena historie digitálního vzdělávání a dále samotná tematika MOOC. Práce je v této části zaměřena na vymezení důležitých pojmů a popsání historie a současnosti dané oblasti. Dále je zde představena přehledová kategorizace poskytovatelů těchto kurzů a v poslední kapitole teoretické části je …víceAbstract:
This bachelor thesis is focused on the topic of Massive Open Online Courses (MOOC). The theoretical part introduces the history of digital education and the topic of Massive Open Online Courses itself. In this section the thesis focuses on defining important terms and describing the history of MOOC. Furthermore, there is a categorization of MOOC providers and the last chapter of the theoretical part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 11. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/79911
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2020
- Vedoucí: Richard Papík
- Oponent: Vilém Sklenák
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/79911
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Informační média a služby
Práce na příbuzné téma
-
Digital teaching and learning a language: one-to-one English lessons on Skype
Veronika Beranová -
Postoje a zkušenosti českých učitelů s konceptem blended learning
Natálie MIKOLÁŠOVÁ -
Lesson Plans for Online Teaching and Learning
Denisa Hurtíková -
Kategorizace webových stránek
Juraj Hreško -
Masivní otevřené online kurzy (MOOC) jako součást digitální transformace trhu vzdělávaní
Jan Vilimovský -
Využití gamifikačních prvků v MOOC kurzech: přehledová studie
Kateřina Šeredová -
Vliv jazyka a kulturního prostředí studentů při studiu MOOC na FutureLearn: Případová studie
Karolína Kolčavová -
MOOC pohledem jeho absolventů
Jakub Kychler