Perspektivní potenciál výukových prostředí typu Massive Open Online Courses (MOOC) – Tereza Votýpková
Tereza Votýpková
Bachelor's thesis
Perspektivní potenciál výukových prostředí typu Massive Open Online Courses (MOOC)
Perspective Potential of the Massive Open Online Courses (MOOC) Learning Environment
Abstract:
Práce se zabývá problematikou kurzů typu Massive Open Online Courses (MOOC). V rámci teoretické části je představena historie digitálního vzdělávání a dále samotná tematika MOOC. Práce je v této části zaměřena na vymezení důležitých pojmů a popsání historie a současnosti dané oblasti. Dále je zde představena přehledová kategorizace poskytovatelů těchto kurzů a v poslední kapitole teoretické části je …moreAbstract:
This bachelor thesis is focused on the topic of Massive Open Online Courses (MOOC). The theoretical part introduces the history of digital education and the topic of Massive Open Online Courses itself. In this section the thesis focuses on defining important terms and describing the history of MOOC. Furthermore, there is a categorization of MOOC providers and the last chapter of the theoretical part …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 11. 2019
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/79911
Thesis defence
- Date of defence: 18. 6. 2020
- Supervisor: Richard Papík
- Reader: Vilém Sklenák
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/79911
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Aplikovaná informatika / Informační média a služby
Theses on a related topic
-
Digital teaching and learning a language: one-to-one English lessons on Skype
Veronika Beranová -
Postoje a zkušenosti českých učitelů s konceptem blended learning
Natálie MIKOLÁŠOVÁ -
Lesson Plans for Online Teaching and Learning
Denisa Hurtíková -
Kategorizace webových stránek
Juraj Hreško -
Využití gamifikačních prvků v MOOC kurzech: přehledová studie
Kateřina Šeredová -
Masivní otevřené online kurzy (MOOC) jako součást digitální transformace trhu vzdělávaní
Jan Vilimovský -
Vliv jazyka a kulturního prostředí studentů při studiu MOOC na FutureLearn: Případová studie
Karolína Kolčavová -
MOOC pohledem jeho absolventů
Jakub Kychler