Politický marketing a volebná kampaň v Českej republike v roku 2006 – Monika Dudášová
Monika Dudášová
Bachelor's thesis
Politický marketing a volebná kampaň v Českej republike v roku 2006
Aplikácia volebných kampaní KSČM a ČSSD z roku 2006 na model Lees-Marshment
Political Marketing and Political Campaign in Czech Republic in Year 2006
Abstract:
This thesis focused on analysis of Lees- Marshment model, while it has applied Czech political campaigns in year 2006 on this model. In final thesis was verified the hypothesis: Political scientist Jennifer Lees- Marshment created model of product oriented party, sales oriented party and marketing oriented party in context British political campaigns enviroment. Lees- Marshment model is applicable …moreAbstract:
Táto práca sa zaoberala analýzou modelu Lees- Marshment, pričom aplikovala české politické kampane v roku 2006 na tento model. V práci bola overovaná hypotéza: Politologička Jennifer Lees- Marshment vytvorila model strany zameranej na produkt, predajne zameranej strany a tržne zameranej strany v britskom prostredí vedenia kampaní. Lees- Marshment model je možné aplikovať aj na kampane politických strán …more
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 3. 2010
Thesis defence
- Date of defence: 27. 5. 2010
- Supervisor: Eva Bradová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
DUDÁŠOVÁ, Monika. \textit{Politický marketing a volebná kampaň v Českej republike v roku 2006} Online. Bachelor's thesis. Olomouc: Palacký University Olomouc, Filozofická fakulta. 2010. Available from: https://theses.cz/id/k36gl2/. [cit. 2024-03-28].
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 30. 3. 2010 dostupné: světu
Univerzita Palackého
Filozofická fakultaBachelor programme / field:
Politologie / Politologie a evropská studia
Theses on a related topic
-
Marketingově orientovaná strana - případ Labour Party v parlamentních volbách 2005
Iveta Frízlová -
Marketingově orientovaná strana - případ Labour Party v parlamentních volbách 2005
Iveta Frízlová -
Politický marketing v mezinárodních vztazích
Zuzana Viglaská -
Politický marketing při první přímé volbě prezidenta České republiky
Petra Šantorová -
Politický marketing a politické výzkumy jako jeden z hlavních nástrojů politického marketingu
Lucie Zdrhová -
Politický marketing v české politice
Jakub Gorgol -
Politický marketing víťazov a porazených - medzinárodná komparácia
Lucia Szabóová -
Politický marketing hnutí ANO před volbami do Senátu v roce 2018
František Novotný
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights