Faktory úspěchu čínských e-shopů v České republice – Lucie Dvořáková
Lucie Dvořáková
Bachelor's thesis
Faktory úspěchu čínských e-shopů v České republice
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou faktorů úspěchu čínských e-shopů na českém trhu, se zaměřením na strategii společnosti Shein a motivaci zákazníků. Cílem bylo zjistit, zda klíčové faktory úspěchu a strategie Shein odpovídají motivacím českých zákazníků. Metodologie zahrnovala teoretický přehled literatury, polostrukturované rozhovory s pěti respondenty a dotazníkové šetření mezi českými spotřebiteli …moreAbstract:
This bachelor thesis analyses the success factors of Chinese e-shops on the Czech market, focusing on Shein's strategy and customer motivation. The aim was to find out whether the key success factors and strategy of Shein match the motivations of Czech customers. The methodology included a theoretical literature review, semi-structured interviews with five respondents and a questionnaire survey of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 6. 2024
Thesis defence
- The Thesis/Dissertation Archive contains the required amount of information.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
DVOŘÁKOVÁ, Lucie. \textit{Faktory úspěchu čínských e-shopů v České republice}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Czech Technical University in Prague, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2024. Available from: https://theses.cz/id/k399hr/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bachelor programme:
Ekonomika a management