Faktory úspěchu čínských e-shopů v České republice – Lucie Dvořáková
Lucie Dvořáková
Bakalářská práce
Faktory úspěchu čínských e-shopů v České republice
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou faktorů úspěchu čínských e-shopů na českém trhu, se zaměřením na strategii společnosti Shein a motivaci zákazníků. Cílem bylo zjistit, zda klíčové faktory úspěchu a strategie Shein odpovídají motivacím českých zákazníků. Metodologie zahrnovala teoretický přehled literatury, polostrukturované rozhovory s pěti respondenty a dotazníkové šetření mezi českými spotřebiteli …víceAbstract:
This bachelor thesis analyses the success factors of Chinese e-shops on the Czech market, focusing on Shein's strategy and customer motivation. The aim was to find out whether the key success factors and strategy of Shein match the motivations of Czech customers. The methodology included a theoretical literature review, semi-structured interviews with five respondents and a questionnaire survey of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 6. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Archiv závěrečné práce je dostatečně naplněn.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bakalářský studijní program:
Ekonomika a management