Lucie Dvořáková

Bachelor's thesis

Faktory úspěchu čínských e-shopů v České republice

Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou faktorů úspěchu čínských e-shopů na českém trhu, se zaměřením na strategii společnosti Shein a motivaci zákazníků. Cílem bylo zjistit, zda klíčové faktory úspěchu a strategie Shein odpovídají motivacím českých zákazníků. Metodologie zahrnovala teoretický přehled literatury, polostrukturované rozhovory s pěti respondenty a dotazníkové šetření mezi českými spotřebiteli …more
Abstract:
This bachelor thesis analyses the success factors of Chinese e-shops on the Czech market, focusing on Shein's strategy and customer motivation. The aim was to find out whether the key success factors and strategy of Shein match the motivations of Czech customers. The methodology included a theoretical literature review, semi-structured interviews with five respondents and a questionnaire survey of …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 6. 2024

Thesis defence

  • The Thesis/Dissertation Archive contains the required amount of information.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty

České vysoké učení technické v Praze

Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)

Bachelor programme:
Ekonomika a management

Theses on a related topic