Bc. Zdenka Briestenská

Bachelor's thesis

Marketingová stratégia vstupu obchodnej organizácie na zahraničný trh

The marketing strategy of the input of business organisation to the foreign markets
Abstract:
The thesis deals with the input of business organization to the foreign market and its marketing strategy. The object of this work is to analyze and explain marketing strategy and its importance for business organization to enter the foreign market. The work includes basic concepts and definitions of foreign trade, the factors affecting to input of business organization to the foreign market and the …viac
Abstract:
Bakalárska práca sa zaoberá problematikou vstupu obchodnej organizácie na zahraničný trh a jej marketingovou stratégiou. Cieľom práce je analyzovať a vysvetliť marketingovú stratégiu a jej význam pre obchodnú organizáciu pri vstupe na zahraničný trh. Práca zahŕňa základné pojmy a definície zahraničného obchodu, faktory vplývajúce na vstup obchodnej organizácie na zahraničný trh a dôležitosť marketingu …viac
 
 
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 6. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2010
  • Vedúci: Ing. Milan Hudec
  • Oponent: Ing. Stanislava Labancová, PhD.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SK

Banking Institute/College of Banking

Banking Institute/College of Banking SK

Bachelor programme / odbor:
Banking / Broker

Práce na příbuzné téma