Bc. Radek Nedvěd

Bakalářská práce

Marketing a propagace měst a obcí

Marketing and promotion of cities and municipalities
Anotace:
Anotace: V bakalářské práci, v její teoretické části budou vygenerovány základní definice marketingu, městského marketingu a marketingové komunikace spojené s hlubším rozborem jejich vybraných částí.Bude zde charakterizována obec a její funkce. Pozornost bude věnována marketingovému plánování a marketingové strategii, jež jsou přímo závislé na efektivním využití nástrojů marketingové komunikace a komunikačního …více
Abstract:
Abstract: In theoretical part, it´ll create a basic definition of marketing, urban marketing and marketing communications, associated with a deeper analysis of selected parts. There´ll be characterized the municipality and its functions. Attention will be paid to marketing planning and marketing strategies, which are directly dependent to the effective use of marketing communication tools and communication …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 7. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 8. 2011
  • Vedoucí: Ing. Pavel Klička
  • Oponent: Ing. Miloslav Vaňák

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní