Bc. Petr Košťál
Bachelor's thesis
Politický marketing ODS
Political marketing of ODS party
Abstract:
Tématem této bakalářské práce je politický marketing strany ODS, respektive koalice SPOLU ve volbách do Poslanecké sněmovny ČR v roce 2021. Práce je složená z teoretické a praktické části. Teoretická část se zabývá popisem pojmů marketingová komunikace, politický marketing, liberalismus a konzervatismus. Podstatnou částí dalších kapitol jsou výsledky voleb a příčiny úspěchu koalice SPOLU. Součástí …moreAbstract:
The topic of this bachelor thesis is the political marketing of the ODS party and the coalition SPOLU in the elections to the Chamber of Deputies in 2021. The thesis consists of a theoretical and a practical part. The theoretical part deals with the description of the concepts of marketing communication, political marketing, liberalism and conservatism. An essential part of the next chapters are the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 4. 2022
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/szqdx/
Thesis defence
- Date of defence: 9. 6. 2022
- Supervisor: doc. Dr. Mgr. Lukáš Novotný, M.A.
- Reader: doc. Giuseppe Maiello, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Marketing Communication / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Prostorová analýza volební podpory hnutí ANO 2011 ve sněmovních volbách 2013, 2017 a 2021
Petra HOVORKOVÁ -
Politický marketing ANO 2011 v roce 2021
Adam Krutský -
Konštrukcia mediálnej agendy parlamentných volieb ČR 2010: analýza konštrukcie v českých mainstreamových médiách počas horúcej fáze kampane
Martina Geržová -
Komparace předvolební kampaně koalice SPOLU a koalice Piráti+STAN na sociálních sítích v rámci voleb do Poslanecké sněmovny v roce 2021
Tereza FRANKOVÁ