Bc. Petr Košťál
Bakalářská práce
Politický marketing ODS
Political marketing of ODS party
Anotace:
Tématem této bakalářské práce je politický marketing strany ODS, respektive koalice SPOLU ve volbách do Poslanecké sněmovny ČR v roce 2021. Práce je složená z teoretické a praktické části. Teoretická část se zabývá popisem pojmů marketingová komunikace, politický marketing, liberalismus a konzervatismus. Podstatnou částí dalších kapitol jsou výsledky voleb a příčiny úspěchu koalice SPOLU. Součástí …víceAbstract:
The topic of this bachelor thesis is the political marketing of the ODS party and the coalition SPOLU in the elections to the Chamber of Deputies in 2021. The thesis consists of a theoretical and a practical part. The theoretical part deals with the description of the concepts of marketing communication, political marketing, liberalism and conservatism. An essential part of the next chapters are the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2022
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/szqdx/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2022
- Vedoucí: doc. Dr. Mgr. Lukáš Novotný, M.A.
- Oponent: doc. Giuseppe Maiello, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Prostorová analýza volební podpory hnutí ANO 2011 ve sněmovních volbách 2013, 2017 a 2021
Petra HOVORKOVÁ -
Politický marketing ANO 2011 v roce 2021
Adam Krutský -
Konštrukcia mediálnej agendy parlamentných volieb ČR 2010: analýza konštrukcie v českých mainstreamových médiách počas horúcej fáze kampane
Martina Geržová -
Komparace předvolební kampaně koalice SPOLU a koalice Piráti+STAN na sociálních sítích v rámci voleb do Poslanecké sněmovny v roce 2021
Tereza FRANKOVÁ