Ing. Claudie Urbanová

Bachelor's thesis

Prostředky marketingové komunikace pro dětské publikum

Means of Marketing Communication for the Child Audience
Abstract:
Tato bakalářská práce se především zabývá působením prostředků marketingové komunikace na dětské publikum ve věku od osmi do deseti let, v období Vánočních svátků. Cílem bakalářské práce je zjistit, jaký prvek z prostředků marketingové komunikace na děti nejvíce působí v tomto období a ovlivňuje jejich přání a nákupní chovaní. Metodu dotazování respondentů jsem zvolila strukturovaný rozhovor doplněný …more
Abstract:
This Bachelor Thesis deals mainly with the impacts of marketing communication tools on children aged from eight to ten, during Christmas holidays. The aim of this work is to determine which element of the marketing communication tools affects children most actively in this period and influences their wishes and their purchasing behavior. As the questioning method of respondents, I have chosen a structured …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 8. 6. 2011
  • Supervisor: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
  • Reader: Ing. Petr Fišer

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní