Prostředky marketingové komunikace pro dětské publikum – Ing. Claudie Urbanová
Ing. Claudie Urbanová
Bachelor's thesis
Prostředky marketingové komunikace pro dětské publikum
Means of Marketing Communication for the Child Audience
Abstract:
Tato bakalářská práce se především zabývá působením prostředků marketingové komunikace na dětské publikum ve věku od osmi do deseti let, v období Vánočních svátků. Cílem bakalářské práce je zjistit, jaký prvek z prostředků marketingové komunikace na děti nejvíce působí v tomto období a ovlivňuje jejich přání a nákupní chovaní. Metodu dotazování respondentů jsem zvolila strukturovaný rozhovor doplněný …moreAbstract:
This Bachelor Thesis deals mainly with the impacts of marketing communication tools on children aged from eight to ten, during Christmas holidays. The aim of this work is to determine which element of the marketing communication tools affects children most actively in this period and influences their wishes and their purchasing behavior. As the questioning method of respondents, I have chosen a structured …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2011
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/xu7do/
Thesis defence
- Date of defence: 8. 6. 2011
- Supervisor: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
- Reader: Ing. Petr Fišer
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Návrh marketingové komunikace vybraného podniku
Edita Hadrová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Projekt marketingové komunikace módní značky vstupující na nový trh)
Eva Korinkova -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Daniela Bémová -
Marketingová komunikace profesionálních sportovních klubů
Adam Krutský