Ondřej Švarc
Bakalářská práce
Mobilní marketing
Mobile marketing
Anotace:
První část této práce obsahuje popis vývoje mobilních služeb, sítí, samotných mobilních zařízení a celého trhu s mobilním marketingem a detailní rozebrání možností a způsobu využití mobilního marketingu. Druhá část obsahuje zkoumání mobilního marketingu z hlediska etiky, podrobné zkoumání předních společností zainteresovaných v mobilním marketingu a dotazníkové šetření veřejného mínění, včetně jeho …víceAbstract:
The first part of this thesis contains description of development in mobile services, networks, mobile devices and the whole market of mobile marketing and analysis of possibilities and methods of usage of mobile marketing. The second part contains analysis of mobile marketing in terms of ethics, analysis of mobile marketing leading corporations and survey of public opinion, including its evaluation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 11. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/28176
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 6. 2011
- Vedoucí: Ondřej Pešek
- Oponent: Přemysl Průša
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/28176
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Mobilní marketing
Patrik Kopecký -
Entrepreneurial Marketing in B2C Mobile Application Business: A Netnographic Study Across Four Expert Blogs
Maksim Beliaev -
Mobilní marketing: analýza marketingové komunikace prostřednictvím mobilního operátora T-Mobile v letech 2009-2010
Petra Hojovcová -
Mobile marketing
Zuzana KLEČKOVÁ -
Mobile Application Marketing practices and strategies in Logistics
Anil Sezen -
Mobile Application Marketing Strategies and Practices in Logistics
Hüseyin Anil Sezen -
Mobilní marketing v ČR
Daniel Němec -
Trends in Mobile Marketing
Petra Chocholová