Metoda Snoezelen ve výchovně vzdělávacím a rehabilitačním procesu dětí se zrakovým postižením – Ludmila Mrázková
Ludmila Mrázková
Bachelor's thesis
Metoda Snoezelen ve výchovně vzdělávacím a rehabilitačním procesu dětí se zrakovým postižením
The method Snoezelen in educational education and rehabilitations process of children with eyesight
Abstract:
První kapitola je věnována dítěti se zrakovou vadou, kde jsou uvedeny nejčastější zrakové vady, specifika akceptace zrakové vady, možnosti edukace dětí, instituciální zajištění a možné kombinace vad. Druhá kapitola se zaměřuje na terapeutické metody ve speciální pedagogice a zrakovou terapii, kde je zaznamenána i velmi důležitá zraková stimulace.Třetí kapitola již popisuje metodu Snoezelen, její historii …moreAbstract:
The first chapter is dedicated to children with visual defect. There are listed the most frequent visual defects, specific acceptance of visual disability, educational possibilities for children, institutional reinsurance and possible combination of disabilities.The second chapter is focus on therapeutic methods in special pedagogic and visual therapy, where is also mention very important visual stimulation …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 3. 2010
Identifier:
http://evskp.uhk.cz/eB452
Thesis defence
- Date of defence: 10. 5. 2010
- Supervisor: Kamila Růžičková, Tereza Skákalová
- Reader: Eva Nosková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MRÁZKOVÁ, Ludmila. \textit{Metoda Snoezelen ve výchovně vzdělávacím a rehabilitačním procesu dětí se zrakovým postižením}. Online. Bachelor's thesis. Hradec Králové: University of Hradec Králové, UHK, Pedagogická fakulta. 2010. Available from: https://theses.cz/id/k3mtgy/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Hradec Králové. ArchivUniverzita Hradec Králové
UHK, Pedagogická fakultaBachelor programme / field:
Speciální pedagogika / Sociálně výchovná péče o smyslově postižené
Theses on a related topic
-
Využití metody přístupu Realitní terapie v sociální práci s dospívajícími v rámci Nízkoprahového zařízení pro děti a mládež v Olomouci.
Radomíra Černocká -
Expresivní terapie u vybraných minorit v rámci inkluze v komunitním centru Koruna
Jana Mládková -
Využití prvků léčebné a rehabilitační terapie v prevenci vybraných chronických neinfekčních chorob a vadného držení těla v MŠ
Hana Kosielski -
Hipoterapie jako podpůrná terapie v medicíně, pedagogice a psychologii
Erik Novotný -
Hiporehabilitace v pedagogice a sociální praxi
Jaroslava Kratochvílová -
Zahradní terapie v centru denních služeb
Jana Brassányová -
Prožitková terapie v rámci kurzů, aktivit v přírodě a její role v prevenci u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole
Robert Chytrý -
Povědomí logopedů a spánkových center o možnosti využití myofunkční terapie jako terapie obstrukční spánkové apnoe v ČR
Karolína ČERVINKOVÁ