Český znakový jazyk a neslyšící pedagog v praxi – Barbora VYSOUDILOVÁ
Barbora VYSOUDILOVÁ
Bachelor's thesis
Český znakový jazyk a neslyšící pedagog v praxi
Czech language and hearing impaired teacher in practice
Anotácia:
Téma této bakalářské práce je Český znakový jazyk a neslyšící pedagog v praxi. Práce má teoretickou a praktickou část. Teoretická část obsahuje vymezení pojmu sluchové postižení, klasifikaci sluchových vad, kompenzační pomůcky pro sluchově postižené. Dále se kapitoly zabývají vzděláváním, profesním uplatněním, poradenstvím pro osoby se sluchovým postižením a rolí pedagoga. Navazující část textu přibližuje …viacAbstract:
The theme of this Bachelor´s thesis is the Czech Sign Language and deaf educator in practice. The thesis is divided into a theoretical and a practical part. The theoretical part contains the definition of hearing impairment, classification of hearing impairment, mobility aids for the hearing impaired. Further chapters dealing with education, professional application, consulting services for the hearing …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2015
Zverejniť od: 22. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. BcA. Pavel Kučera
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VYSOUDILOVÁ, Barbora. Český znakový jazyk a neslyšící pedagog v praxi. Olomouc, 2015. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 22.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 22. 4. 2015 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC
Faculty of EducationBachelor programme / odbor:
Special Needs Pedagogy / Special Pedagogy - ortocommunication
Práce na příbuzné téma
-
Český a ruský znakový jazyk v lingvistickém a kulturním kontextu
Ludmila Rakovská -
Výuková aplikace pro český znakový jazyk
Kristián Heřman -
Český znakový jazyk v komunikaci slyšících rodičů a jejich dítěte s těžkým sluchovým postižením
Kateřina Balová -
Současné pojetí vyučovacího předmětu český znakový jazyk na základních školách pro sluchově postižené v České republice
Pavel KUČERA -
Znakový jazyk dětí se sluchovým postižením v raném věku
Tereza KYSELOVÁ -
Multikulturní rozmanistost v edukačním prostředí středních škol a pohled očima žáků a jejich zkušeností
Naděžda Sýsová -
Český a ruský znakový jazyk v lingvistickém a kulturním kontextu
Ludmila Rakovská -
Kompenzační pomůcky pro sluchově postižené a jejich využití při rehabilitaci
Tereza Baracová
Názov
Vložil
Vložené
Práva