Kristýna Homolová

Bakalářská práce

Marketingový plán daného podniku

Marketing plan of company
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na vypracování marketingového plánu vybrané obchodní společnosti zaměřené na strojírenství a technologie. Základem je provedení auditu marketingového prostředí, vnitřních i vnějších vlivů, současně využívajících marketingových kanálů, strategií a cílů společnosti s definováním problémových oblastí. Ze zpracovaných dat a analýz bude vytvořen optimalizovaný marketingový plán …více
Abstract:
The bachelor thesis is focused on the development of a marketing plan for a selected business company focused on engineering and technology. The basis is an audit of the marketing environment, internal and external influences, simultaneously using marketing channels, strategies and goals of the company with the definition of problem areas. From the processed data and analyzes, an optimized marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Jiří Smetana
  • Oponent: František Zjevík, DiS.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., Vysoká škola NEWTON

NEWTON College a.s.

Vysoká škola NEWTON

Bakalářský studijní program:
Ekonomika a management