Canisterapie u dětí s kombinovaným postižením – Aneta Machová
Aneta Machová
Bakalářská práce
Canisterapie u dětí s kombinovaným postižením
Canistherapy in children with combined disabilities
Anotace:
Canisterapie se u dětí s kombinovaným postižením využívá rozvoji jemné a hrubé motoriky, verbální i neverbální komunikace, rozvíjí a podporuje orientaci v prostoru a přispívá k duševní rovnováze a relaxaci. Cílem bakalářské práce bylo zjistit, jak působí canisterapie u dětí s kombinovaným postižením na fyziologické funkce (srdeční činnost, krevní tlak, dech) a celkový stav. Pro dosažení cíle byl opakovaně …víceAbstract:
Canistherapy among kids with combined disabilities is used for the development of fine and gross motor skills, verbal and nonverbal communication, space orientation and to promote mental balance. The goal of my thesis was to find out in what ways canistherapy affects physiological functions (heart activity, blood pressure, breath) and overall condition of a patient with a combined disability. Monitoring …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 7. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Jitka Rusová, DiS.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Machová, Aneta. Canisterapie u dětí s kombinovaným postižením. Pardubice, 2019. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta zdravotnických studií
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta zdravotnických studiíUniverzita Pardubice
Fakulta zdravotnických studiíBakalářský studijní program / obor:
Ošetřovatelství / Všeobecná sestra
Práce na příbuzné téma
-
Možnosti rané péče u dětí s hluchoslepotou se zaměřením na komunikaci matky s dítětem
Kateřina Žáková -
Sebapoňatie súrodencov detí s kombinovaným postihnutím v kontexte výchovných štýlov rodičov a edukácie súrodencov s postihnutím
Michaela Palušová -
Sourozenecké vztahy v rodinách s dítětem s těžkým kombinovaným postižením
Natalie GÖDELOVÁ -
Problematika výuky žáků s kombinovaným postižením, projevy dítěte s kombinovaným postižením
Věra Tomanová -
Individuální vzdělávání dětí s mentálním a kombinovaným postižením a spolupráce školského poradenského zařízení s rodinou
Gabriela PROCHÁZKOVÁ -
Pozitivní vliv hipoterapie na život dětí s kombinovaným postižením
Monika Krahulová -
Potřeby rodin s dětmi s mentálním, tělesným nebo kombinovaným postižením
Lenka OVČAŘÍOVÁ -
Kompetence pedagogů pro práci s osobami s kombinovaným postižením.
Kateřina ZUBROVÁ