Aneta Machová
Bachelor's thesis
Canisterapie u dětí s kombinovaným postižením
Canistherapy in children with combined disabilities
Abstract:
Canisterapie se u dětí s kombinovaným postižením využívá rozvoji jemné a hrubé motoriky, verbální i neverbální komunikace, rozvíjí a podporuje orientaci v prostoru a přispívá k duševní rovnováze a relaxaci. Cílem bakalářské práce bylo zjistit, jak působí canisterapie u dětí s kombinovaným postižením na fyziologické funkce (srdeční činnost, krevní tlak, dech) a celkový stav. Pro dosažení cíle byl opakovaně …moreAbstract:
Canistherapy among kids with combined disabilities is used for the development of fine and gross motor skills, verbal and nonverbal communication, space orientation and to promote mental balance. The goal of my thesis was to find out in what ways canistherapy affects physiological functions (heart activity, blood pressure, breath) and overall condition of a patient with a combined disability. Monitoring …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 7. 2019
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Jitka Rusová, DiS.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Machová, Aneta. Canisterapie u dětí s kombinovaným postižením. Pardubice, 2019. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta zdravotnických studií
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta zdravotnických studiíUniversity of Pardubice
Faculty of Health StudiesBachelor programme / field:
Nursing / General nurse
Theses on a related topic
-
Možnosti rané péče u dětí s hluchoslepotou se zaměřením na komunikaci matky s dítětem
Kateřina Žáková -
Sebapoňatie súrodencov detí s kombinovaným postihnutím v kontexte výchovných štýlov rodičov a edukácie súrodencov s postihnutím
Michaela Palušová -
Sourozenecké vztahy v rodinách s dítětem s těžkým kombinovaným postižením
Natalie GÖDELOVÁ -
Problematika výuky žáků s kombinovaným postižením, projevy dítěte s kombinovaným postižením
Věra Tomanová -
Individuální vzdělávání dětí s mentálním a kombinovaným postižením a spolupráce školského poradenského zařízení s rodinou
Gabriela PROCHÁZKOVÁ -
Pozitivní vliv hipoterapie na život dětí s kombinovaným postižením
Monika Krahulová -
Potřeby rodin s dětmi s mentálním, tělesným nebo kombinovaným postižením
Lenka OVČAŘÍOVÁ -
Kompetence pedagogů pro práci s osobami s kombinovaným postižením.
Kateřina ZUBROVÁ