Marketing služeb ? hodnocení a analýza marketingových aktivit společnosti Palace Cinemas – Tereza Topolová
Tereza Topolová
Diplomová práce
Marketing služeb ? hodnocení a analýza marketingových aktivit společnosti Palace Cinemas
Anotace:
Práce je věnována marketingu služeb se zaměřením na marketingovou komunikaci. Marketing služb je ovlivněn jejich charakteristickými vlastnostmi.Marketingový mix organizací produkujích služby je rozšířen o další 3P. Charakteristika kinotrhu a vývoj multikin v České republice. Analýza spolelčnosti Palace Cinemas. Kvantitativní výzkum. Analýza návštěvnosti.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 12. 2007
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/4698
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 1. 2008
- Vedoucí: Jan Koudelka
- Oponent: Radek Hron
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/4698
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.