Marketing služeb ? hodnocení a analýza marketingových aktivit společnosti Palace Cinemas – Tereza Topolová
Tereza Topolová
Master's thesis
Marketing služeb ? hodnocení a analýza marketingových aktivit společnosti Palace Cinemas
Abstract:
Práce je věnována marketingu služeb se zaměřením na marketingovou komunikaci. Marketing služb je ovlivněn jejich charakteristickými vlastnostmi.Marketingový mix organizací produkujích služby je rozšířen o další 3P. Charakteristika kinotrhu a vývoj multikin v České republice. Analýza spolelčnosti Palace Cinemas. Kvantitativní výzkum. Analýza návštěvnosti.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 12. 2007
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/4698
Thesis defence
- Date of defence: 28. 1. 2008
- Supervisor: Jan Koudelka
- Reader: Radek Hron
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
TOPOLOVÁ, Tereza. \textit{Marketing služeb ? hodnocení a analýza marketingových aktivit společnosti Palace Cinemas}. Online. Master's thesis. Praha: University of Economics, Prague. 2007. Available from: https://theses.cz/id/k3vujk/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/4698
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
- No theses on a related topic available.