Bc. Aneta Prokopcová
Master's thesis
Marketing and Medializing Minor Sports
Marketing and Medializing Minor Sports
Abstract:
Diplomová práce se zabývá sportovním marketingem aplikovaným na pole dance. První část práce je věnována sportu. Práce se zabývá jedním konkrétním sportem - pole dance - proto, je počáteční část práce věnována ženským sportům a jejich vývoji. V teoretické části jsou popsány charakteristiky sportovního marketingu. Marketingový mix, sponsoring a event management jsou ztěžejní témata teoretické části …moreAbstract:
The thesis deals with sport marketing applied to pole dance. In the first part the background of this sport is described. The thesis focuses on one concrete sport - pole dance - so the very beginning of the thesis is dedicated to women’s sports and their development. In the theoretical part characteristics of sport marketing are described. Marketing mix, sponsorship and event management are major topics …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 9. 2015
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/ej76j/
Thesis defence
- Date of defence: 5. 11. 2015
- Supervisor: Mgr. Zdeněk Sloboda
- Reader: M.A. Ondřej Kotouč
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Význam event managementu při organizaci Mistrovství světa ve sportovním aerobiku
Zuzana Jínová -
Event Management
Tereza Havlenová -
Event management vybrané sportovní akce
Ivana PURMOVÁ -
Management sportovní akce – Regionální hry Speciální olympiády v Brně
Jan Kreutzer -
Management sportovní akce - taneční soutěž "O pohár starosty města Uherské Hradiště"
Tomáš Smutný -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketing Management and marketing planning
Tatiana Guselnikova