Bc. Aneta Prokopcová

Master's thesis

Marketing and Medializing Minor Sports

Marketing and Medializing Minor Sports
Abstract:
Diplomová práce se zabývá sportovním marketingem aplikovaným na pole dance. První část práce je věnována sportu. Práce se zabývá jedním konkrétním sportem - pole dance - proto, je počáteční část práce věnována ženským sportům a jejich vývoji. V teoretické části jsou popsány charakteristiky sportovního marketingu. Marketingový mix, sponsoring a event management jsou ztěžejní témata teoretické části …more
Abstract:
The thesis deals with sport marketing applied to pole dance. In the first part the background of this sport is described. The thesis focuses on one concrete sport - pole dance - so the very beginning of the thesis is dedicated to women’s sports and their development. In the theoretical part characteristics of sport marketing are described. Marketing mix, sponsorship and event management are major topics …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 9. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 5. 11. 2015
  • Supervisor: Mgr. Zdeněk Sloboda
  • Reader: M.A. Ondřej Kotouč

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní