Jakub Michalovský

Bakalářská práce

Marketingová komunikace divadla Kalich k muzikálu Mauglí

Marketing Communications of the Kalich theater for its musical Mowgli
Anotace:
Bakalářská práce pojednává o marketingové komunikaci divadla Kalich s využitím sociálních sítí a Facebook aplikací použitých pro zlepšení marketingové komunikace. V teoretické části jsou vymezeny pojmy marketingu, marketingového mixu, marketingová komunikace a marketingová komunikace na Facebooku. Praktická část již konkrétně pojednává o marketingové komunikaci divadla v praxi. Cílem práce je přiblížit …více
Abstract:
The Bachelor thesis deals with marketing communications of the Kalich theatre using social networks and Facebook applications used in order to improve marketing communications. The theoretical part defines the concepts of marketing, marketing mix, marketing communication and marketing communication on Facebook. The practical part specifically discusses the theatre's marketing communications in practice …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 5. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 1. 2015
  • Vedoucí: Markéta Procházková
  • Oponent: Renáta Myjavcová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/44121