Chování spotřebitele na trhu realit a marketingová doporučení firmám v odvětví – Bc. Regína Fílová
Bc. Regína Fílová
Diplomová práce
Chování spotřebitele na trhu realit a marketingová doporučení firmám v odvětví
Consumer behavior in the real estate market and marketing recommendations for companies in the industry
Anotace:
Cílem této diplomové práce je zjistit, jak se chová spotřebitel na trhu s realitami. Spotřebitelem je prodávající svou nemovitost. V práci je zkoumáno, co motivuje prodávajícího svou nemovitost prodávat s realitním zprostředkovatelem. Výsledky prováděného výzkumu poskytnou komplexní informace o chování a rozhodování prodávajících svou nemovitost při nákupu služby realitního zprostředkovatele. Odpovědi …víceAbstract:
The aim of this diploma thesis is to find out how the consumer behaves on the real estate market. A consumer is the seller of his property. The thesis examines what motivates the seller to sell his property with a real estate broker. The results of the research will provide comprehensive information about the behavior and decision-making of sellers of their property when purchasing the service of a …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 1. 2023
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/sy7z5/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 1. 2023
- Vedoucí: Ing. Veronika Březinová
- Oponent: Ing. Lenka Farkačová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS vysoká škola, a.s.
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace na realitním trhu ve vybraném regionu
Karin Bacilková -
Podnikatelský plán – realitní zprostředkovatel
Aleš Jelínek -
Efektivita internetového marketingu při budování zákaznické loajality realitní kanceláře
Jakub Železný -
Nákupní chování spotřebitelů společnosti L'Oreal podle zásad udržitelnosti v kontextu udržitelného rozvoje a udržitelné strategie
Kateřina Výborná -
Online komunikační strategie společnosti Zalando
Tereza Rohová -
Soupeření s giganty - Strategie lokálních firem na globálním trhu.
Vendula Chvílová -
Komunikační strategie Klubu Pánů z Ponožkovic
Barbora Fotrová -
Marketingové strategie kavárenského řetězce The Miners pro vstup na nový trh (Žilina)
Kristýna Semeráková