Chování spotřebitele na trhu realit a marketingová doporučení firmám v odvětví – Bc. Regína Fílová
Bc. Regína Fílová
Master's thesis
Chování spotřebitele na trhu realit a marketingová doporučení firmám v odvětví
Consumer behavior in the real estate market and marketing recommendations for companies in the industry
Abstract:
Cílem této diplomové práce je zjistit, jak se chová spotřebitel na trhu s realitami. Spotřebitelem je prodávající svou nemovitost. V práci je zkoumáno, co motivuje prodávajícího svou nemovitost prodávat s realitním zprostředkovatelem. Výsledky prováděného výzkumu poskytnou komplexní informace o chování a rozhodování prodávajících svou nemovitost při nákupu služby realitního zprostředkovatele. Odpovědi …moreAbstract:
The aim of this diploma thesis is to find out how the consumer behaves on the real estate market. A consumer is the seller of his property. The thesis examines what motivates the seller to sell his property with a real estate broker. The results of the research will provide comprehensive information about the behavior and decision-making of sellers of their property when purchasing the service of a …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 1. 2023
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/sy7z5/
Thesis defence
- Date of defence: 23. 1. 2023
- Supervisor: Ing. Veronika Březinová
- Reader: Ing. Lenka Farkačová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
FÍLOVÁ, Regína. \textit{Chování spotřebitele na trhu realit a marketingová doporučení firmám v~odvětví}. Online. Master's thesis. Praha: The College of Regional Development and Banking Institute - AMBIS, a.s. 2023. Available from: https://theses.cz/id/k45r8u/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS University
Master programme / field:
Economics and Management / Management
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace na realitním trhu ve vybraném regionu
Karin Bacilková -
Podnikatelský plán – realitní zprostředkovatel
Aleš Jelínek -
Efektivita internetového marketingu při budování zákaznické loajality realitní kanceláře
Jakub Železný -
Nákupní chování spotřebitelů společnosti L'Oreal podle zásad udržitelnosti v kontextu udržitelného rozvoje a udržitelné strategie
Kateřina Výborná -
Online komunikační strategie společnosti Zalando
Tereza Rohová -
Soupeření s giganty - Strategie lokálních firem na globálním trhu.
Vendula Chvílová -
Komunikační strategie Klubu Pánů z Ponožkovic
Barbora Fotrová -
Marketingové strategie kavárenského řetězce The Miners pro vstup na nový trh (Žilina)
Kristýna Semeráková