Efektivnost marketingových nástrojů využívaných ve farmacii – Bc. Filip Zýval
Bc. Filip Zýval
Master's thesis
Efektivnost marketingových nástrojů využívaných ve farmacii
Efficiency of marketing tools used in pharmacy
Abstract:
Specifika a složení marketingového mixu ve farmacii: produkt - léčiva na recept - generická léčiva - volně prodejná léčiva - doplňky stravy - produktová politika - cena a její specifika - cenotvorba - životní cyklus produktu - distribuce - lékaři - lékárna - marketingová komunikace - reklama - podpora prodeje - vztahy s veřejností - osobní prodej - přímý marketing - právní aspekty reklamy Psychologické …moreAbstract:
Specifics of a pharmaceutical marketing mix constitution: product - Rx drugs - generic drugs - OTC drugs - food supplements - product policy - price and its specifics - pricing - lifecycle of a product - distribution - doctors - pharmacy - marketing communications - advertisement - advertising - sales support - public relations - personal selling - direct marketing - legal aspects of advertising Psychological …moreKeywords
cena distribuce efektivita marketingových nástrojů farmaceut farmacie generická léčiva lékař marketingová komunikace marketingový mix motivace originální léčiva pacient produkt psychologické vlastnosti reklama výrobci léčiv zdravotní pojištění značka advertising brand doctor drug producers efficiency of marketing tools generic drugs health care insurance marketing communications marketing mix motivation original drugs patient pharmacist pharmacy place (distribution) price product psychological qualities
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2010
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/b2542/
Thesis defence
- Date of defence: 10. 6. 2010
- Supervisor: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
- Reader: Ing. Lada Kufrerová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Theses on a related topic
-
Efektivita nástrojů marketingového mixu u vybraného podniku
Schneiderová Schneiderová -
Efektivita nástrojů marketingového mixu u vybraného podniku
Michaela Kvapilová -
Efektivita nástrojů marketingového mixu u vybraného podniku
Martina Matějovská -
Efektivita nástrojů marketingového mixu u vybraného podniku
My Linh Nguyen -
Efektivita nástrojů marketingového mixu u vybraného podniku
Ivana Lörincová -
Efektivita marketingových nástrojů využívaných na realitním trhu
Martin Zíka -
Efektivita nástrojů marketingového mixu u vybraného podniku
Lucie Zábranská -
Efektivita nástrojů marketingového mixu u vybraného podniku
Lucie Jakoubková