Efektivnost marketingových nástrojů využívaných ve farmacii – Bc. Filip Zýval
Bc. Filip Zýval
Diplomová práce
Efektivnost marketingových nástrojů využívaných ve farmacii
Efficiency of marketing tools used in pharmacy
Anotace:
Specifika a složení marketingového mixu ve farmacii: produkt - léčiva na recept - generická léčiva - volně prodejná léčiva - doplňky stravy - produktová politika - cena a její specifika - cenotvorba - životní cyklus produktu - distribuce - lékaři - lékárna - marketingová komunikace - reklama - podpora prodeje - vztahy s veřejností - osobní prodej - přímý marketing - právní aspekty reklamy Psychologické …víceAbstract:
Specifics of a pharmaceutical marketing mix constitution: product - Rx drugs - generic drugs - OTC drugs - food supplements - product policy - price and its specifics - pricing - lifecycle of a product - distribution - doctors - pharmacy - marketing communications - advertisement - advertising - sales support - public relations - personal selling - direct marketing - legal aspects of advertising Psychological …víceKlíčová slova
cena distribuce efektivita marketingových nástrojů farmaceut farmacie generická léčiva lékař marketingová komunikace marketingový mix motivace originální léčiva pacient produkt psychologické vlastnosti reklama výrobci léčiv zdravotní pojištění značka advertising brand doctor drug producers efficiency of marketing tools generic drugs health care insurance marketing communications marketing mix motivation original drugs patient pharmacist pharmacy place (distribution) price product psychological qualities
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/b2542/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2010
- Vedoucí: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
- Oponent: Ing. Lada Kufrerová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Efektivita marketingových nástrojů pro realitní kanceláře
Martin Štourač -
Efektivita nástrojů marketingového mixu u vybraného podniku
Schneiderová Schneiderová -
Efektivita nástrojů marketingového mixu u vybraného podniku
Michaela Kvapilová -
Efektivita nástrojů marketingového mixu u vybraného podniku
Martina Matějovská -
Efektivita nástrojů marketingového mixu u vybraného podniku
My Linh Nguyen -
Efektivita nástrojů marketingového mixu u vybraného podniku
Ivana Lörincová -
Efektivita marketingových nástrojů využívaných na realitním trhu
Martin Zíka -
Efektivita nástrojů marketingového mixu u vybraného podniku
Lucie Zábranská